II kwartał w 2022 roku odnotował rekordowy spadek sprzedaży mieszkań na rynku pierwotnym. Jeśli jesteś deweloperem, zastanawiasz się jak planować sprzedaż i marketing Twojej inwestycji?
Jakie elementy Twojej strategii marketingowej zmienić, by nadal skutecznie sprzedać gdy klientów jest mniej na rynku?
Kto kupuje na rynku pierwotnym, jaki klient został, a który wstrzymał się
z zakupem?
Jak zaplanować obecnie sprzedaż
i marketing Twojej inwestycji deweloperskiej?
Opinie
Bardzo cenię sobie 4People. Dostarczają wartościowe treści, dzielą się wiedzą, edukują swoich klientów, by w nienachalny sposób pokazać, że warto im zaufać. Tam gdzie jedni widzą ciemność, oni widzą i pokazują światło - wiedzą co, po co, kiedy i dlaczego.Zarówno webinary jak i konsultacje wiele wnoszą. Praktycy, eksperci i profesjonaliści. Polecam!
Katarzyna Porc
Rozpoczęcie współpracy z ekipą z 4PEOPLE było jedną z najlepszych decyzji jaką podjąłem
i wprowadziło marketing moich inwestycji deweloperskich na wyższy poziom.Długo szukałem biura z zaangażowanym podejściem oraz mające dużą wiedzę na temat marketingu (szczególnie Facebook i Google). Z firmą 4PEOPLE trafiłem w dziesiątkę.Najbardziej we współpracy doceniam profesjonalizm, dużą wiedzę jak prawidłowo prowadzić marketing, dobry kontakt oraz miłą atmosferę.Polecam :)
Patrick Trzaskoma Prezes zarządu Trzaskoma Development
Joanna Rechnio
Katarzyna Kilka