Patryk Kułagowski
Senior Social Media Specialist
Posiadanie strony firmowej na LinkedIn to nie wszystko! Jeśli chcesz, aby realnie wspierała wyznaczone przez Twoją firmę cele biznesowe czy rekrutacyjne w 2023 r., potrzeba jest odpowiednia strategia komunikacji na niej.
Niestety z moich doświadczeń wynika, że blisko 80% marek obecnych na tej platformie popełnia wciąż te same błędy w komunikacji na LinkedIn.
Jeśli jesteś osobą odpowiedzialną za sprzedaż, czy marketing w swojej firmie, zapewne zastanawiasz się jak ich uniknąć, a tym samym w pełni wykorzystać potencjał, jaki oferuje prowadzenie angażującej strony firmowej na tej platformie.
Już 22 lutego o godz. 10:00 podczas webinaru online postaram się Ci w tym pomóc! Wystarczy, że wypełnisz formularz kontaktowy, a otrzymasz link do bezpłatnego udziału w wydarzeniu.
Przedstawię Ci na nim:
5 najczęstszych błędów w komunikacji marek na LinkedIn
Czym jest employee advocacy na LinkedIn i dlaczego nie możesz pominąć go w strategii komunikacji na tej platformie
Co daje prowadzenie angażującej komunikacji na stronie firmowej
na LinkedIn
To nie wszystko. Dołączając do webinaru masz szansę na bezpłatną 30-minutową konsultację ze mną lub miniaudyt
w zakresie strony firmowej na LinkedIn. Opcja limitowana dla 5 osób, które jako pierwsze zgłoszą taką chęć podczas webinaru.
Nazywam się Patryk Kułagowski i LinkedIn nie ma przede mną tajemnic. Jestem specjalistą i strategiem komunikacji biznesowej oraz kampanii reklamowych dla firm z segmentu B2B na LinkedIn. Umiem wykorzystać tę platformę tak, by efektywnie pracowała dla moich Klientów. Jako jej pasjonat organizuję m.in. cykliczne spotkania LinkedIn Local w Rybniku.
Od 6 lat pomagam przedsiębiorcom prowadzić sprawną komunikację biznesową oraz efektywne kampanie reklamowe. Myślę, kreuję i działam niekonwencjonalnie w obszarze wielu platform mediów społecznościowych, od LinkedIn, przez Facebooka, po Instagrama. Jestem częścią ekipy 4PEOPLE.
Patryk Kułagowski
Tworzymy zgrany zespół strategów. Istniejemy na rynku blisko 2 dekady. Każdego dnia pomagamy Klientom z branży B2B skutecznie działać w środowisku LinkedIn. Zaufały nam już w tym obszarze takie polskie i zagraniczne marki jak ATAL, Coders Lab, EPAL, Engave, Ista Shared Services, czy TÜV Rheinland. Dzięki temu mogą szeroko promować swoje usługi i produkty oraz budować ekspercki wizerunek swojej firmy, pozyskując jakościowe leady i mnożąc zyski ze sprzedaży.