5 największych błędów w komunikacji marek na LinkedIn, które blokują biznes

Patryk Kułagowski

Senior Social Media Specialist

Webinar online

Zobacz darmowe nagranie

Cześć!

Prowadzisz stronę firmową na LinkedIn lub przymierzasz się, by ją założyć?

Chcesz w pełni wykorzystać jej potencjał?


Jeśli tak, to musisz coś wiedzieć.


Z moich doświadczeń wynika, że blisko 80% użytkowników popełnia wciąż te same błędy

w komunikacji marki na LinkedIn. W efekcie ich strony firmowe nie wspomagają ani celów biznesowych, ani rekrutacyjnych.


Oni natomiast stale mierzą się z następującymi problemami:

Brakuje im czasu i/lub wiedzy,

by działać strategicznie

(lub w ogóle)

Nie wiedzą, jak skutecznie zaangażować swój zespół do sukcesywnych działań komunikacyjnych

IconIcon

Nie mają pojęcia, co, jak

i do kogo pisać

Nie potrafią zweryfikować skuteczności swoich działań,

a potem wyciągnąć z tego cennych wniosków

IconIcon

Na szczęście powyższych trudności można się skutecznie pozbyć lub uniknąć już na starcie, poznając 5 najczęstszych błędów w komunikacji marek na LinkedIn.


Chcesz to zrobić już teraz?

Zobacz darmowe nagranie

Wypełniając prosty formularz, otrzymasz link z dożywotnim dostępem do webinaru.

Nagrania odsłuchasz w dowolnej chwili na telefonie, komputerze czy tablecie.


Przedstawię Ci na nim:

5 najczęstszych błędów w komunikacji marek na LinkedIn

Czym jest employee advocacy na LinkedIn i dlaczego nie możesz pominąć go w strategii komunikacji na tej platformie

Co daje prowadzenie angażującej komunikacji na stronie firmowej

na LinkedIn

Dzięki temu dowiesz się, co dokładnie należy zmienić, by przekształcić Twoją stronę firmową na LinkedIn w narzędzie angażującej komunikacji. Pomoże Ci ona wówczas:

Pozyskiwać nowe leady

📩

Zwiększać konwersję

i sprzedaż

💲

Skutecznie realizować cele biznesowe

i rekrutacyjne

📊

Podnosić rozpoznawalność marki w sieci

📲

Przekształcić firmę

w prestiżowe miejsce, z którym identyfikują się zarówno Twoi klienci, jak i pracownicy

🚩

Bonus

To nie wszystko. Pobierając bezpłatnie nagranie webinaru, otrzymasz cenny bonus!


Będzie dla Ciebie dostępny zaraz po obejrzeniu materiału. Chcę, by stanowił miłą niespodziankę, dlatego nie zamierzam na razie zdradzać szczegółów.

Unikając 5 najczęstszych błędów w komunikacji marki na LinkedIn, łatwiej zmotywujesz

i zaangażujesz do działań swój zespół. Zyskasz spokój, pewność prowadzonych działań

oraz więcej czasu na realizację indywidualnych celów – prywatnych albo biznesowych.

Wspomagaj realizację swoich celów dzięki LinkedIn

Skąd to wiem
i kim jestem?

Nazywam się Patryk Kułagowski i LinkedIn nie ma przede mną tajemnic. Jestem specjalistą i strategiem komunikacji biznesowej oraz kampanii reklamowych dla firm z segmentu B2B na LinkedIn. Umiem wykorzystać tę platformę tak, by efektywnie pracowała dla moich Klientów. Jako jej pasjonat organizuję m.in. cykliczne spotkania LinkedIn Local w Rybniku.


Od 6 lat pomagam przedsiębiorcom prowadzić sprawną komunikację biznesową oraz efektywne kampanie reklamowe. Myślę, kreuję i działam niekonwencjonalnie w obszarze wielu platform mediów społecznościowych, od LinkedIn, przez Facebooka, po Instagrama. Jestem częścią ekipy 4PEOPLE.

Patryk Kułagowski

Tworzymy zgrany zespół strategów. Istniejemy na rynku blisko 2 dekady. Każdego dnia pomagamy Klientom z branży B2B skutecznie działać w środowisku LinkedIn. Zaufały nam już w tym obszarze takie polskie i zagraniczne marki jak ATAL, Coders Lab, EPAL, Engave, Ista Shared Services, czy TÜV Rheinland. Dzięki temu mogą szeroko promować swoje usługi i produkty oraz budować ekspercki wizerunek swojej firmy, pozyskując jakościowe leady i mnożąc zyski ze sprzedaży.

Dlaczego warto?

358%

większa liczba leadów od szacowanej w maju 2020 oraz 226% większą w grudniu tego samego roku.

współczynnik wypełnień formularzy w kampanii leadowej

47%

Engave

współczynnik wypełnień formularzy w kampanii leadowej

współczynnik

konwersji

3,75%

62%

TÜV Rheinland

Coders Lab

współczynnik CTR dla kampanii Message Ads

70%

wzrost liczby

leadów

3-krotny

Im szybciej, tym lepiej

Wielu użytkowników wciąż postrzega LinkedIn wyłącznie jako platformę rekrutacyjną. Nie wiedzą, że może ona wspomagać także realizację celów sprzedażowych i wizerunkowych. Klucz do sukcesu tkwi w dobrze zaplanowanej i poprowadzonej komunikacji marki. Niestety większość firm popełnia w niej wciąż te same błędy. Przez nie każdego dnia przechodzą im koło nosa dziesiątki,

a może nawet setki klientów i szans pomnożenia zysków.

Uniknij tego. Inwestując 15 minut, zyskujesz wiedzę na lata. W zaledwie kwadrans poznasz szereg konkretnych

i praktycznych rozwiązań dla Twojego biznesu. To nic nie kosztuje!

15

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez 4PEOPLE Sp. z o.o. moich danych osobowych na zasadach określonych w Polityce prywatności, w celu:

Wypełnij formularz,
a link do nagrania otrzymasz na maila

+48 32 307 65 47

napisz@4people.pl