Patryk Kułagowski
Senior Social Media Specialist
Prowadzisz stronę firmową na LinkedIn lub przymierzasz się, by ją założyć?
Chcesz w pełni wykorzystać jej potencjał?
Jeśli tak, to musisz coś wiedzieć.
Z moich doświadczeń wynika, że blisko 80% użytkowników popełnia wciąż te same błędy
w komunikacji marki na LinkedIn. W efekcie ich strony firmowe nie wspomagają ani celów biznesowych, ani rekrutacyjnych.
Oni natomiast stale mierzą się z następującymi problemami:
Brakuje im czasu i/lub wiedzy,
by działać strategicznie
(lub w ogóle)
Nie wiedzą, jak skutecznie zaangażować swój zespół do sukcesywnych działań komunikacyjnych
Nie mają pojęcia, co, jak
i do kogo pisać
Nie potrafią zweryfikować skuteczności swoich działań,
a potem wyciągnąć z tego cennych wniosków
Na szczęście powyższych trudności można się skutecznie pozbyć lub uniknąć już na starcie, poznając 5 najczęstszych błędów w komunikacji marek na LinkedIn.
Chcesz to zrobić już teraz?
Wypełniając prosty formularz, otrzymasz link z dożywotnim dostępem do webinaru.
Nagrania odsłuchasz w dowolnej chwili na telefonie, komputerze czy tablecie.
Przedstawię Ci na nim:
5 najczęstszych błędów w komunikacji marek na LinkedIn
Czym jest employee advocacy na LinkedIn i dlaczego nie możesz pominąć go w strategii komunikacji na tej platformie
Co daje prowadzenie angażującej komunikacji na stronie firmowej
na LinkedIn
Dzięki temu dowiesz się, co dokładnie należy zmienić, by przekształcić Twoją stronę firmową na LinkedIn w narzędzie angażującej komunikacji. Pomoże Ci ona wówczas:
Pozyskiwać nowe leady
📩
Zwiększać konwersję
i sprzedaż
💲
Skutecznie realizować cele biznesowe
i rekrutacyjne
📊
Podnosić rozpoznawalność marki w sieci
📲
Przekształcić firmę
w prestiżowe miejsce, z którym identyfikują się zarówno Twoi klienci, jak i pracownicy
🚩
To nie wszystko. Pobierając bezpłatnie nagranie webinaru, otrzymasz cenny bonus!
Będzie dla Ciebie dostępny zaraz po obejrzeniu materiału. Chcę, by stanowił miłą niespodziankę, dlatego nie zamierzam na razie zdradzać szczegółów.
Unikając 5 najczęstszych błędów w komunikacji marki na LinkedIn, łatwiej zmotywujesz
i zaangażujesz do działań swój zespół. Zyskasz spokój, pewność prowadzonych działań
oraz więcej czasu na realizację indywidualnych celów – prywatnych albo biznesowych.
Nazywam się Patryk Kułagowski i LinkedIn nie ma przede mną tajemnic. Jestem specjalistą i strategiem komunikacji biznesowej oraz kampanii reklamowych dla firm z segmentu B2B na LinkedIn. Umiem wykorzystać tę platformę tak, by efektywnie pracowała dla moich Klientów. Jako jej pasjonat organizuję m.in. cykliczne spotkania LinkedIn Local w Rybniku.
Od 6 lat pomagam przedsiębiorcom prowadzić sprawną komunikację biznesową oraz efektywne kampanie reklamowe. Myślę, kreuję i działam niekonwencjonalnie w obszarze wielu platform mediów społecznościowych, od LinkedIn, przez Facebooka, po Instagrama. Jestem częścią ekipy 4PEOPLE.
Patryk Kułagowski
Tworzymy zgrany zespół strategów. Istniejemy na rynku blisko 2 dekady. Każdego dnia pomagamy Klientom z branży B2B skutecznie działać w środowisku LinkedIn. Zaufały nam już w tym obszarze takie polskie i zagraniczne marki jak ATAL, Coders Lab, EPAL, Engave, Ista Shared Services, czy TÜV Rheinland. Dzięki temu mogą szeroko promować swoje usługi i produkty oraz budować ekspercki wizerunek swojej firmy, pozyskując jakościowe leady i mnożąc zyski ze sprzedaży.
358%
większa liczba leadów od szacowanej w maju 2020 oraz 226% większą w grudniu tego samego roku.
współczynnik wypełnień formularzy w kampanii leadowej
47%
Engave
współczynnik wypełnień formularzy w kampanii leadowej
współczynnik
konwersji
3,75%
62%
TÜV Rheinland
Coders Lab
współczynnik CTR dla kampanii Message Ads
70%
wzrost liczby
leadów
3-krotny
Wielu użytkowników wciąż postrzega LinkedIn wyłącznie jako platformę rekrutacyjną. Nie wiedzą, że może ona wspomagać także realizację celów sprzedażowych i wizerunkowych. Klucz do sukcesu tkwi w dobrze zaplanowanej i poprowadzonej komunikacji marki. Niestety większość firm popełnia w niej wciąż te same błędy. Przez nie każdego dnia przechodzą im koło nosa dziesiątki,
a może nawet setki klientów i szans pomnożenia zysków.
Uniknij tego. Inwestując 15 minut, zyskujesz wiedzę na lata. W zaledwie kwadrans poznasz szereg konkretnych
i praktycznych rozwiązań dla Twojego biznesu. To nic nie kosztuje!