W tym roku borykamy się z wieloma trudnościami. Wysoka inflacja, rosnące koszty codziennego życia, ogólny niepokój. Jeżeli prowadzisz sklep internetowy to na pewno zauważyłeś, że klienci kupują rzadziej, a co za tym idzie przychody Twojego sklepu spadają.
Jakie działania podjąć, gdy sklep traci zasięg w pozycjonowaniu a w tym przychody?
Jak opracować strategię prowadzenia działań SEO i Google Ads w przypadku różnych grup klientów?
Czy dysponując niewielkim budżetem, możesz spodziewać się długotrwałego efektu działań reklamowych?
Sprawdź nasze artykuły na temat SEO i Google Ads
Opinie
Bardzo cenię sobie 4People. Dostarczają wartościowe treści, dzielą się wiedzą, edukują swoich klientów, by w nienachalny sposób pokazać, że warto im zaufać. Tam gdzie jedni widzą ciemność, oni widzą i pokazują światło - wiedzą co, po co, kiedy i dlaczego.Zarówno webinary jak i konsultacje wiele wnoszą. Praktycy, eksperci i profesjonaliści. Polecam!
Katarzyna Porc
Serwis www.tubadzin.pl został wykonany w efektownej, ale trudnej do wypromowania technice. Dzięki zaangażowaniu Zespołu agencji 4People, udało nam się połączyć jego wyjątkową estetykę z czołowymi pozycjami w wynikach wyszukiwań.Dodatkowo fakt, że pozycjonowane frazy „pochodzą z górnej półki”, upewnił nas w Grupie Tubądzin, w trafnym wyborze agencji oraz sprawił, że z pełną świadomością polecamy usługi agencji 4People wszystkim firmom zainteresowanym usługami na najwyższym poziomie.
Piotr Popłonikowski - Grupa Tubądzin S.A.
Grzegorz Gerula - Prezes Zarządu SPACEMED sp z o.o.
Spacemed to internetowa hurtownia medyczna, która dostarcza najwyższej jakości produkty od największych i najlepszych producentów. Naszą platformę zakupową wyróżnia szeroki asortyment dostosowany do wymagań każdego klienta, zwłaszcza profesjonalnego.Jako nowa firma potrzebowaliśmy wsparcia w promocji naszej sprzedaży online, zwłaszcza w czasie pandemii, czyli w kluczowym momencie dla wielu sklepów medycznych.
W tym celu zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją marketingową 4PEOPLE. Szukaliśmy sprawdzonej firmy, która pomoże rozwinąć nasz biznes zgodnie ze wspólnie wypracowaną strategią - dokonaliśmy dobrego wyboru.Zgłaszając się do ekspertów, ważne były dla nas trzy aspekty - dotrzeć do potencjalnych kupujących, zachęcić ich do zakupu, a następnie zacząć generować przychody. Współpraca z agencją, która trwała od 2020 r. pozwoliła nam je zrealizować. Działania marketingowe w obrębie pozycjonowania i kampanii Google Ads przyniosły rezultaty w postaci wartościowych zapytań i sprzedaży. Rok 2021 zamknęliśmy z realizacją wspólnych ustaleń na poziomie 114%, a pierwszy kwartał 2022 zapowiada poprawę tego wyniku.Mimo, że nie zawsze wyznaczone cele były osiągalne w 100%, to specjaliści byli gotowi szukać oraz testować nowe rozwiązania, by wesprzeć nasz biznes skutecznym działaniem. Dzięki takiemu podejściu w pełni zaufaliśmy agencji, także w kryzysowych dla sprzedaży momentach jak pandemia oraz konflikt wojenny w Ukrainie - w tym okresie specjaliści podeszli do prowadzenia działań marketingowych elastycznie.Polecamy 4PEOPLE wszystkim firmom, które dopiero rozpoczynają swoją działalność i chcą wypracować stabilną pozycję na rynku - nawet pomimo niekorzystnych okoliczności z otoczenia zewnętrznego.
Kinga Gołębiewska
Paweł Pawlak