Paulina Rapacz
Senior Social Media Specialist
Brakuje jej spójności i jasno zdefiniowanego kierunku?
Jeśli tak, to musisz coś wiedzieć.
Twoja komunikacja nie wspomaga ani celów marketingowych, ani biznesowych. Brak jasno określonej strategii komunikacji w dłużej perspektywie będzie powodował wzrost kosztów marketingu firmy.
Co marka zyskuje posiadając strategię komunikacji?
Jednolity i spójny przekaz niezależnie od czynników ludzkich
Umocnienie więzi
z grupami docelowymi
Wyeksponowanie wyróżników na tle konkurencji
Strategiczny rozwój w dłuższym ujęciu czasowym
Chcesz dowiedzieć się, jak taką strategię zaplanować i wdrożyć?
Weź udział w naszym webinarze, który odbędzie się 16 lutego o godzinie 11:00.
Dowiesz się:
Co powinna zawierać dobra strategia komunikacji
☑️
Jak zrozumieć
i odpowiadać na potrzeby swojej grupy docelowej
👨
📑
Jakich błędów unikać przy wdrażaniu i planowaniu działań
To nie wszystko. Biorąc udział w webinarze, otrzymasz cenny bonus!
Po webinarze wyślemy do Ciebie specjalnie przygotowaną checklistę dobrej strategii komunikacji marki.
Dowiedz się jak budować efektywną strategię komunikacji lub sprawdź, czy Twoja obecna strategia zawiera wszystkie kluczowe elementy wpływające na efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych.
Senior Social Media Specialist
Od 2017 roku prowadzi działania marketingowe klientów agencji w mediach społecznościowych. Odpowiada za zintegrowaną komunikację na Facebooku, Instagramie, LinkedInie oraz TikToku, kampanie paid social oraz formułowanie strategii marki w tych obszarach.
Marketerka rozwijająca się w modelu T-shaped, z silną kulturą wiedzy i otwartością na globalną perspektywę działań. Absolwentka Digital Marketin Strategy Executive Program na Columbia Business School w Nowym Jorku, co przekłada się na szersze spojrzenie przy planowaniu działań marketingowych.
Jesteśmy strategami, którzy odnajdują się w każdej sytuacji! Wychodzimy z założenia, że w trudnościach należy widzieć możliwości. Dlatego też wiemy doskonale, w jaki sposób budować efektywne strategie komunikacji w mediach społecznościowych.
Wspieramy naszych klientów w zakresie ich tworzenia. Potrafimy wskazać, jak w kilku krokach przenieść uporządkowaną strategię w działania marketingowe. Stawiamy na współpracę przez wielkie "W", bo do tanga sukcesu zdecydowanie potrzeba dwojga!