podczas której przeanalizujemy wspólnie aktualnie prowadzone działania marketingowe
Do 24 godz. umówię się z Tobą na dogodny termin konsultacji
Konsultacja odbędzie się w formie wideokonferencji
Na konsultacje przewiduję 30 min.
Opinie
Spacemed to internetowa hurtownia medyczna, która dostarcza najwyższej jakości produkty od największych i najlepszych producentów. Naszą platformę zakupową wyróżnia szeroki asortyment dostosowany do wymagań każdego klienta, zwłaszcza profesjonalnego.Jako nowa firma potrzebowaliśmy wsparcia w promocji naszej sprzedaży online, zwłaszcza w czasie pandemii, czyli w kluczowym momencie dla wielu sklepów medycznych.W tym celu zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją marketingową 4PEOPLE. Szukaliśmy sprawdzonej firmy, która pomoże rozwinąć nasz biznes zgodnie ze wspólnie wypracowaną strategią - dokonaliśmy dobrego wyboru.Zgłaszając się do ekspertów, ważne były dla nas trzy aspekty - dotrzeć do potencjalnych kupujących, zachęcić ich do zakupu, a następnie zacząć generować przychody. Współpraca z agencją, która trwała od 2020 r. pozwoliła nam je zrealizować. Działania marketingowe w obrębie pozycjonowania i kampanii Google Ads przyniosły rezultaty w postaci wartościowych zapytań i sprzedaży. Rok 2021 zamknęliśmy z realizacją wspólnych ustaleń na poziomie 114%, a pierwszy kwartał 2022 zapowiada poprawę tego wyniku.Mimo, że nie zawsze wyznaczone cele były osiągalne w 100%, to specjaliści byli gotowi szukać oraz testować nowe rozwiązania, by wesprzeć nasz biznes skutecznym działaniem. Dzięki takiemu podejściu w pełni zaufaliśmy agencji, także w kryzysowych dla sprzedaży momentach jak pandemia oraz konflikt wojenny w Ukrainie - w tym okresie specjaliści podeszli do prowadzenia działań marketingowych elastycznie.Polecamy 4PEOPLE wszystkim firmom, które dopiero rozpoczynają swoją działalność i chcą wypracować stabilną pozycję na rynku - nawet pomimo niekorzystnych okoliczności z otoczenia zewnętrznego.
Grzegorz Gerula - Prezes Zarządu SPACEMED sp z o.o.
Marta Smuga
Odpowiedzialna za projektowanie strategii dla potencjalnych i obecnych klientów. Doradza i rekomenduje najlepsze rozwiązania marketingu internetowego. Szczególnie zainteresowana analityką i doradztwem dla obszaru e-commerce oraz rozwiązaniami poprawiającymi UX witryn internetowych. Ponadto z przyjemnością wdraża pracowników w arkana funkcjonowania działu handlowego.W wolnym czasie lubi dać sobie wycisk na siłowni, wybrać się na krótszą lub dłuższą wycieczkę rowerową, po czym w ramach relaksu obejrzeć hiszpański film. Wielka fanka pistacji, wędzonego boczku i coca coli zero.