Zapisz się na darmową konsultację
marketingu internetowego!

Potrzebujesz nowych klientów?

Zastanawiasz się, dlaczego Twoje działania marketingowe

nie przynoszą efektów?

Sprawdzimy funkcjonalność Twojej strony internetowej: szybkość ładowania, jej nawigację, pozycję w wyszukiwarce, a także ocenimy skuteczność działań w mediach społecznościowych oraz aspekty, które sam wskażesz.

Przekonasz się, że każdy nawet najmniejszy element może mieć wpływ na wzrost sprzedaży i pozytywne doświadczenie klientów z Twoją firmą.

Po przedstawieniu nam obecnej sytuacji Twojej firmy otrzymasz świeże spojrzenie specjalistów na Twój biznes.

Darmowa konsultacja!

Jakie działania chcesz skonsultować?

SEO

Obecne techniki optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarki nie przynoszą satysfakcjonujących efektów? Być może należy zmienić kategorię pozycjonowanych fraz oraz odświeżyć opisy produktów i zakładek, wplatając frazy o wysokim potencjale.

A może potrzebne będą jedynie narzędzia, które warto zainstalować, by Twoje działania były efektywne? Wskażemy Ci najlepszą i skuteczną drogę do osiągania wysokich pozycji w wyszukiwarce!

Facebook

Prowadzisz profile w mediach społecznościowych, ale regularne posty, które publikujesz, nie angażują Twojej społeczności? Podpowiemy Ci, jak budować komunikację, aby nie tylko zachęcała obserwatorów do interakcji, ale i przełożyła się na realną sprzedaż.

Przyjrzymy się kreacjom graficznym (ich nagłówkom, kolorystyce, dopasowaniu do grupy docelowej), które jako pierwsze przyciągają wzrok scrollujących tablicę, i ustawieniom Twoich kampanii reklamowych, jeśli je prowadzisz.

Instagram

Dźwignią handlu na Instagramie jest obraz - ciekawy, kreatywny, budzący pozytywne skojarzenia. Dobrze przygotowany post zarówno pod względem graficznym, jak i doboru treści, może skłonić użytkownika do przejścia na Twoją stroną i wysłania zapytania. Aby jednak komunikacja była skuteczna, musi być spójna z Twoją marką - przeanalizujemy Twoją dotychczasową identyfikację wizualną i zaproponujemy alternatywne rozwiązania, podkreślające jej osobowość.

Wiemy też, w których branżach ten kanał się nie sprawdza - jeśli Twój biznes należy do tego grona, również Cię o tym poinformujemy!

Google Ads

Jaki budżet jest optymalny w przypadku moich działań? Czy zdecydować się na reklamę produktową, czy lokalną? Jakie narzędzia pozwolą mi uzyskać miarodajne wyniki z prowadzenia kampanii? Zadajesz sobie te pytania podczas planowania działań reklamowych?

Znamy odpowiedź na każde z nich i z chęcią podzielimy się naszą wiedzą, a już niedługo wskaźnik konwersji będzie się uginał od potencjalnych klientów. Prowadzisz też sprzedaż na Allegro i poszukujesz klientów? Opowiemy Ci jak skutecznie wykorzystać Allegro Ads i czy ten system się u Ciebie sprawdzi.

TikTok

Cieszy się dużą popularnością wśród ludzi młodych, dlatego nie sprawdzi się jako narzędzie marketingowe w każdej branży. Zweryfikujemy, czy Twoja grupa docelowa jest aktywna na TikToku i czy profil Twojej firmy przekona ją do skorzystania z Twojej oferty.

Wiemy jedno - jeśli jest tam Twoja konkurencja, co również sprawdzimy, nie pozostań jej dłużny i również rozpocznij efektywną komunikację, której zasady nakreślimy Ci w rozmowie. A może podobne branże nie uruchomiły jeszcze kampanii reklamowej? Ty to zrobisz i zyskasz przewagę!

LinkedIn

Na Linkedinie jest obecnie ponad 200 tys. stron firmowych, które aktywnie pozyskują nowych klientów. Twoje konto też jest, ale masz wrażenie, jakby go nie było, bo nie przynosi oczekiwanych korzyści?

Podpowiemy Ci, jak go zoptymalizować, a także wykorzystać dostępne funkcjonalności, które przyczynią się do większej rozpoznawalności Twojej marki i zaprowadzą użytkowników do celu - zakładki z ofertą na stronie, a przynajmniej skłonią do wysłania zapytania na platformie. Chcesz zaistnieć na LinkedInie? Przekażemy Ci kompletną wiedzę z zakresu marketingu na platformie biznesowej, dzięki czemu Twój debiut od samego początku będzie nastawiony na sukces.

Content Marketing

Czy wiesz, że content to nie tylko samo słowo pisane? Artykuł na bloga firmowego, treści zakładek czy strona lądowania muszą być dobrze przemyślane pod kątem formy i użyteczności dla odbiorcy. Wymagają odpowiedniej strategii w doborze tematów i fraz kluczowych, dzięki którym internauci trafią na Twój tekst odpowiadający na ich zapytanie.

Opowiemy Ci o technikach copywriterskich, które stworzą emocjonalną więź z odbiorcą i skłonią go do zakupu, zbudują wizerunek ekspercki i wzmocnią inne działania marketingowe, takie jak SEO.

Ich forma jest oparta na wzajemnej komunikacji - na zadane pytanie otrzymasz merytoryczną i wyczerpującą odpowiedź, a nasze rekomendacje będziesz mógł wykorzystać w praktyce.

Potrzebujesz więcej specjalistycznej wiedzy?

Możesz ją zaczerpnąć z naszych webinarów i szkoleń, na które serdecznie Cię zapraszamy!

Jesteśmy strategami, którzy odnajdują się w każdej sytuacji! Wychodzimy z założenia, że w trudnościach należy widzieć możliwości. Dlatego też wiemy doskonale, w jaki sposób budować treści oraz je promować, by generować dla deweloperów jak największą liczbę wartościowych leadów.

Wspieramy naszych klientów w zakresie tworzenia nowych narzędzi komunikacji. Potrafimy wskazać, jak w kilku krokach przenieść działania sprzedażowe z offline do online. Stawiamy na współpracę przez wielkie "W", bo do tanga sukcesu zdecydowanie potrzeba dwojga!

Zapisz się na darmową konsultację
marketingu internetowego!

Ich forma jest oparta na wzajemnej komunikacji - na zadane pytanie otrzymasz merytoryczną i wyczerpującą odpowiedź, a nasze rekomendacje będziesz mógł wykorzystać w praktyce.

Potrzebujesz więcej specjalistycznej wiedzy?

Możesz ją zaczerpnąć z naszych webinarów i szkoleń, na które serdecznie Cię zapraszamy!

Jesteśmy strategami, którzy odnajdują się w każdej sytuacji! Wychodzimy z założenia, że w trudnościach należy widzieć możliwości. Dlatego też wiemy doskonale, w jaki sposób budować treści oraz je promować, by generować dla deweloperów jak największą liczbę wartościowych leadów.

Wspieramy naszych klientów w zakresie tworzenia nowych narzędzi komunikacji. Potrafimy wskazać, jak w kilku krokach przenieść działania sprzedażowe z offline do online. Stawiamy na współpracę przez wielkie "W", bo do tanga sukcesu zdecydowanie potrzeba dwojga!