Jakie są trendy
w poszukiwaniach mieszkań na dużym, średnim i małym rynku
Jak nie przepalić nawet 75% budżetów marketingowych
w nadchodzącym roku?
Jak zaplanować sprzedaż
i marketing Twojej obecnej inwestycji, lub tej, którą dopiero planujesz
Kto obecnie kupuje na rynku pierwotnym i na co zwraca uwagę?
Otrzymasz od nas kalkulator budżetów marketingowych w oparciu o cel - liczby lokali w sprzedaży
Rozpoczęcie współpracy z ekipą z 4PEOPLE było jedną z najlepszych decyzji jaką podjąłem i wprowadziło marketing moich inwestycji deweloperskich na wyższy poziom.
Trzaskoma Development
weekenddeweloperow.pl
Zaczęło się od czytania bloga, wiedza profesjonalna zespołu 4people na tematy związane z marketingiem imponuje i od razu widać że są naprawdę dobrzy. Wypróbowałam więc ich w praktyce i tutaj jest jeszcze więcej pozytywnych niespodzianek. Cała firma pracuje bardzo dobrze, sa zawsze w kontakcie z klientem, efekty gwarantowane!
Proinvest SC
Współpracujemy już kilka lat. Długo szukałem kogoś znającego się na reklamie w internecie, ale nie umiałem zweryfikować kwalifikacji ewentualnych usługodawców. Do 4people trafiłem z polecenia i jestem bardzo zadowolony. Ustalamy jasne i mierzalne cele, dostaję regularne, czytelne raporty ze skutkami działań. Umieją nie tylko doradzić, ale również odradzić nieskuteczne działania, które tylko przepalą budżet.
Izolbud Developer
Rozpoczęliśmy współpracę z firmą 4PEOPLE i wiemy, że był to strzał w dziesiątkę. Przede wszystkim łatwy kontakt z opiekunami "projektu" . Wymiana informacji jest szybka, rzetelna i profesjonalna. Widać zaangażowanie zespołu oraz pomoc przy najmniejszych problemach w obsłudze. Efekty kampanii stworzonej przez 4 PEOPLE zauważyliśmy od pierwszych dni. Szczerze i z czystym sumieniem polecamy dalej.
Joanna Rechnio
Katarzyna Kilka