Zapisz się bezpłatnie

30 listopada (wtorek) godz. 19:00

4muła na konwersje:
Zwiększ efektywność marketingu swojej firmy na LinkedInie

Czy prowadzenie strony firmowej
na LinkedInie ma sens?

30 listopada (wtorek) godz. 19:00

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy
Zapisz się bezpłatnie

Czego dowiesz się na szkoleniu:

Twoja strona firmowa na Linkedin to swoista wizytówka wśród potencjalnych klientów, ale także baza wyjściowa do prowadzenia efektywnej kampanii reklamowej LinkedIn Ads. Dobrze zagregowanie działania pozwolą budować wartościowe relacje i dotrzeć do właściwych użytkowników.

Jednak, jak prowadzić stronę firmową na LinkedInie, aby to miało sens i przyniosło oczekiwane efekty?

Aż 97% polskich menedżerów posiada konto

w serwisie LinkedIn, a liczba stron firmowych

w Polsce urosła do około 200 000 w 2021 roku.


Jak wykorzystać potencjał tych liczb do

rozwoju swojego biznesu?

Zapisz się na nasze bezpłatne szkolenie,
na którym odpowiemy na pytania:

  • Jak wykorzystać potencjał strony firmowej na LinkedInie?
  • Czym jest employee advocacy i jak pracownicy mogą wspierać komunikację firmy?
  • Jakie cele może realizować poprzez płatne kampanie na Linkedinie?
  • O jakich budżetach trzeba myśleć, chcąc rozpocząć działania LinkedIn Ads?

Prelegenci

Paulina Rapacz

Senior Social Media Specialist w agencji 4People. Od 2017 roku odpowiada po stronie agencji za działania marketingowe klientów w mediach społecznościowych. Odpowiada za zintegrowaną komunikację na platformach social media, kampanie paid social oraz formułowanie strategii działań marki w tych obszarach. Pracuje z klientami z obszaru ecommerce, medycyny, start-upami, branżą deweloperską oraz MŚP.

Swoją pracę zaczyna od poznania modelu biznesowego oraz zadawania pytań, aby prowadzić działania marketingowe przekładające się na mierzalne wyniki.

Jesteśmy strategami, którzy odnajdują się w każdej sytuacji! Wychodzimy z założenia, że w trudnościach należy widzieć możliwości. Dlatego też wiemy doskonale, w jaki sposób budować treści oraz je promować, by generować dla deweloperów jak największą liczbę wartościowych leadów.

Wspieramy naszych klientów w zakresie tworzenia nowych narzędzi komunikacji. Potrafimy wskazać, jak w kilku krokach przenieść działania sprzedażowe z offline do online. Stawiamy na współpracę przez wielkie "W", bo do tanga sukcesu zdecydowanie potrzeba dwojga!

Zapisz się już dziś:

+48 32 307 65 47

napisz@4people.pl