Zapisz się bezpłatnie

22 czerwca (środa) 2022, 20:00

czyli reklama w Google
dla branży kosmetycznej

Bezinwazyjna metoda
na pozyskiwanie Klientek

Zapisz się bezpłatnie
Dni
Godzin
Minut
Sekund

22 czerwca (środa) godz. 20:00

Czego dowiesz się na bezpłatnym szkoleniu:

1. Jak powinna wyglądać Twoja strona internetowa

2. Jak tworzyć reklamy, które przyciągają Klientów

3. Co można, a czego nie można w reklamach Google Ads

4. Jakie dodatkowe narzędzia możesz wykorzystać, aby zwiększyć sprzedaż

Zapisz się bezpłatnie

Jesteśmy strategami, którzy odnajdują się w każdej sytuacji! Dziś chcemy przedstawić Ci sposób na sukces w reklamach Google Ads dla branży Beauty. Wiemy doskonale, w jaki sposób tworzyć kampanie reklamowe oraz je optymalizować, aby generowały jak największą liczbę konwersji.

Nasze specjalistki ds. Google Ads - Natalia Cygnar i Justyna Hanak - na co dzień zajmują się m.in. pracą dla klientów z branży Beauty, dzięki czemu doskonale wiedzą, jakie działania przynoszą najlepsze rezultaty oraz jak je zaimplementować. Na bezpłatnym webinarze podzielą się tą wiedzą także z Tobą!

Prelegenci

Natalia Cygnar

Jako kobieta, która żadnej pracy się nie boi, w 4PEOPLE pełni podwójną rolę. Zajmuje się prowadzeniem kampanii Google Ads oraz nadzoruje działania związane z e-mail marketingiem. Aktywna również po godzinach: angażuje się w wydarzenia, m.in.: jako Ekspert Internetowych Rewolucji w projekcie Google, prowadząc indywidualne szkolenia dla przedstawicieli MŚP.

Należy do grona szczęśliwców, dla których praca jest spełnieniem i przyjemnością. Poza nią aktywnie spędza czas wolny: latem jeżdżąc na rolkach, zimą na snowboardzie i podróżując niezależnie od pory roku.

Specjalistka z inteligentnego określania stawek, czego dowodem jest uzyskany w 2020 roku certyfikat Google Digital Champions.

Justyna Hanak

W 4PEOPLE zajmuje się prowadzeniem kampanii Google Ads. W codziennej pracy wykorzystuje swoje zainteresowanie neuromarketingiem i psychologią.

Swoją edukację ukierunkowała w stronę branży reklamowej już w szkole średniej, którą ukończyła jako technik reklamy. Następnie wybrała studia na kierunku Marketing i Sprzedaż.

Prywatnie zwolenniczka życia w ruchu - tańczy, biega, dźwiga ciężary, jeździ na snowboardzie i uprawia jogę. Poza pracą zajmuje się także projektowaniem graficznym. Fanka amerykańskich sitcomów, animacji Disneya, literatury branżowej i dobrej kawy. A jak chodzić na mecze - to tylko żużlowe!

Zapisz się już dziś: