Senior Social Media Specialist
Patryk Kułagowski
Sprawdź, jakie są korzyści prowadzenia strony firmowej na tej platformie:
Według opinii wielu specjalistów marketingu, LinkedIn jest najlepszym kanałem mediów społecznościowych dla sektora B2B. Aż 4/5 użytkowników platformy podejmuje kluczowe decyzje biznesowe w firmach, a Ty możesz bezpośrednio do nich kierować komunikację!
Profesjonalna komunikacja pozwala zaprezentować sukcesy Twojej firmy oraz budować kulturę firmową, opartą o działania ambasadorów marki (Employee Advocacy). Nie zostawaj w tyle za konkurencją i wykorzystaj potencjał LinkedIn!
Miliony aktywnych użytkowników platformy mogą być zainteresowane informacjami o Twojej firmie, jeśli zostaną one umiejętnie zaprezentowane. LinkedIn umożliwia także budowanie z nimi trwałych relacji.
Ze względu na specyfikę komunikacji na LinkedIn, platforma jest najlepszym narzędziem do nawiązywania relacji biznesowych oraz wspierania procesów sprzedażowych w Twojej firmie.
Prowadzenie strony firmowej umożliwia realizację płatnych kampanii LinkedIn Ads. Pozwalają one z niezwykłą dokładnością, nieosiągalną dla innych platform, określić grupę docelową dla wyświetlanych reklam.
LinkedIn umożliwia dotarcie nie tylko do klientów, kontrahentów, ale także do potencjalnych pracowników. Może być przydatnym narzędziem w procesach rekrutacyjnych.
Agencja 4PEOPLE odpowiada: To zależy od wielu czynników, m.in. branży, w której działasz, wielkości firmy czy też od oferowanych przez nią produktów lub usług. Komunikacja na LinkedIn jest szczególnie efektywna w przypadku przedsiębiorstw świadczących usługi B2B, na przykład:
To jednak tylko przykłady. Jeśli chcesz dowiedzieć się, czy prowadzenie strony firmowej lub kampanii reklamowej na LinkedIn przyniesie zyski Twojej firmie, skontaktuj się z nami - na podstawie dokładnej analizy przedstawimy Ci propozycję rekomendowanych działań!
Uzupełnieniem działań na stronie firmowej może być płatna kampania na LinkedIn - tzw. LinkedIn Ads. Znacząco ułatwi ona Twojej firmie dotarcie z komunikacją do odbiorców dzięki precyzyjnemu systemowi targetowania. Żaden inny kanał nie dysponuje takimi możliwościami kierowania komunikatów do określonej grupy docelowej! Statystyki wskazują, że reklamy na LinkedIn wpływają na intencje zakupowe użytkowników i podnoszą chęć nabycia danego produktu/usługi aż o 33%. W dodatku pomagają budować zaufanie do marki, prowadząc do lepszych wyników sprzedażowych w przyszłości.
"LinkedIn to platforma relacji. W 4PEOPLE wiemy, jak ważne są one w kontekście budowania udanej współpracy - dlatego szczera i otwarta komunikacja z klientami jest dla nas niezwykle istotna."
Arkadiusz Słowik
Key Account Manager
Szybki
kontakt:
ul Św. Jana 10
40-012 Katowice